середа, 9 січня 2019 р.

Модуль1-3.Рефлексія.

Сьогодні відбулоося навчання на тренінгу intel. Перед мною було поставлено такі цілі:

  1. Я хочу розробити стратегію постановки завдання задля розвитку та навчання учнів?  
  2. я хочу навчитися здійснити диференційоване навчання?
  3.  я хочу навчитися швидкій роботі в інтрнеті: плюси і мінуси.
  4. Я хочу навчитися створювати документидля фасилітації. 
  5. Я хочу навчитися допомагати учням оцінювати свої роботи.
  6. Я хочу навчитися організї демонстрації результатів учнівських проектів
Протягом тренінгу я навчилася працювати з електронним посібником  intel, продумувати тему для проекту, розробляти цілі до нього.Можливо не зовсім вірно,але  не все відразу робиться вірно. Також дізналася чим відрізняється метод проектів від проектних технологій, та "питання "від "запитання". Важко далося створення ключових, тематичних та змістових запитань. Вдалося  створити 1 ключове запитання і 3 тематичних. Бажаю всім успіху!

1 коментар:

  1. Мої вітання, пані Тетяно! У Вас дуже добре вийшло описати деякі з цілей навчання на тренінгу - навчитися допомагати учням оцінювати свої роботи, здійснювати диференційоване навчання. Але спробуйте конкретизувати решту цілей, враховуючи те, що вони мають відповідати трьом головним критеріям: досяжність, конкретність, вимірюваність.
    Наступного разу спробуйте більше писати про те, що Вас вразило, сподобалося, давалося легко... що здивувало, примусило замислитися, поставити під сумнів, які запитання виникли.
    Успіхів Вам і натхнення!

    ВідповістиВидалити

Модуль 9-10-11

                                             Привіт четвертий день навчання Intel!                Розпочався він енергійно і весело, тому щ...