пʼятниця, 11 січня 2019 р.

Модуль 7-8

Третій день навчання на тренінгу Intel пройшов цікаво, але важче чим в попередні дні. Можливо через те що я довго працювала над прикладом учнівської роботи в publisher.
Cьогодні я дізналась багато цікавої інформації: по-перше я познайомилася з бібліотекою оцінювання,  навчилася складати форми оцінювання учнівської роботи: оцінювання буклету,ну і звісно  розробка прикладу учнівської роботи.
Я зрозуміла, що формуюче оцінювання учнів досить важливе. Бібліотека оцінювання дала змогу мені    ширше розглянути це  питання. Найбільше мене зацікавило оцінювання учнів у груповій роботі. Більше часу мені треба приділяти детальному продумуванню кожного кроку проекту.

5 коментарів:

  1. Доброго вечора! Так, сьогодні день пройшов дуже плідно. Я також навчилася робити дитячу презентацію, хоч і важко було. Думаю,що ми справимося з завданням. Бажаю тобі успіхів.Молодець!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, багато цікавої та корисної інформації отримали сьогодні. Ти дуже здібна не тільки учениця , а й вчителька. Думаю , в майбутньому , навчиш мене створювати буклети також.Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Я дуже вдячна за надану мені допомогу! Бажаю тобі творчого натхнення! Ти велика молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. Мабуть, для кожного учасника тренінгу, формувальне оцінювання стало справжнім відкриттям. Сподіваюсь, що у майбутньому саме таке оцінювання будемо використовувати на уроках!

    ВідповістиВидалити
  5. Згодна з тим, що день був дуже цікавим. Форми оцінювання - дуже класна річ! Ти велика молодчинка і я впевнена, що в майбутнньому ти обов'язково використаєш їх у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити

Модуль 9-10-11

                                             Привіт четвертий день навчання Intel!                Розпочався він енергійно і весело, тому щ...