четвер, 10 січня 2019 р.

Модуль 4-5

Другий день навчання на тренінгу intel розпочався динамічно. Ранкове вітання-прокидання пробудило цікавість до навчання завдяки нашам тренерам Ніні Дементіївській та Ганні Скрипці. Я дізналась нову інформацію про авторське право і на кого воно розповсюджується,Навчилася критично оцінювати ресурси інтернету , створювати опитування для учнів та батьків. Мені сподобалосч створювати презентацію з додаванням документів Microsoft word.Я дізналась багато цікавої інформації про формувальне оцінювання та роль таблиці ЗХД, організовуючих таблиць в створенні проекту та й взагалі для навчального процесу.Інформація отримана сьогодні дуже корисна для мене, сприяє моїй самоосвіті.Я рада що маю можливість бути присутньою на такому тренінгу.

2 коментарі:

  1. Дуже класна фотка. Мої емоції також мене переповнюють. Інформація дійсно дуже корисна. Бажаю так і далі працювати! Натхнення!

    ВідповістиВидалити
  2. Тетяна, ти молодий перспективний спеціаліст, хай щастить у всьому!

    ВідповістиВидалити

Модуль 9-10-11

                                             Привіт четвертий день навчання Intel!                Розпочався він енергійно і весело, тому щ...